INFO:

Zamówiony produkt jest delikatny. Zamówione przez Ciebie towary podlegają dokładnej kontroli, są przechowywane w oryginalnym opakowaniu. Ponadto przed wysyłką paczka jest owinięta wewnątrz i na zewnątrz folią bąbelkową, która w wystarczającym stopniu pochłania wszelkie możliwe wstrząsy podczas transportu. Paczka jest następnie wysyłana z dodatkową opłatą za ubezpieczoną i delikatną usługę (przeznaczoną do wysyłki szkła).

WARUNKI REKLAMACJI I GWARANCJI

Okres gwarancji na towary zakupione w sklepie internetowym eshop.rona.glass wynosi standardowo 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru przez klienta.

Niekompletność przesyłki lub uszkodzenie towaru należy zgłosić niezwłocznie, ale nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przesyłki pocztą elektroniczną na następujący adres eshop@rona.sk lub telefonicznie w dni robocze pod numerem +421 424 601 282. Pomimo starannego zapakowania, może on zostać uszkodzony w bardzo nietypowy sposób, dlatego zalecamy sprawdzenie go przed odbiorem. Późniejsze roszczenia dotyczące niekompletnej przesyłki lub mechanicznego uszkodzenia produktu mogą nie zostać zaakceptowane. Kupujący ma prawo nie przyjąć towaru od przewoźnika w przypadku dostarczenia towaru innego rodzaju lub w przypadku dostarczenia towaru niezgodnie z zamówieniem Kupującego, w przypadku dostarczenia towaru w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku dostarczenia towaru bez stosownych dokumentów podatkowych i sprzedażowych (faktury).

Jeśli chcesz złożyć skargę, skontaktuj się z nami z wyprzedzeniem (kontakty). Korzystając z prawa kupującego do odstąpienia od umowy, kupujący ma obowiązek poinformować sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. pisma wysłanego pocztą. Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru (najlepiej po uzgodnieniu z nami) na adres RONA, a. s., Schreiberova 365, 020 61 Lednické Rovne, zalecamy wysłanie towaru jako paczki listem poleconym z dodatkową usługą kruchą i ubezpieczoną. Kupujący ma obowiązek odesłać lub przywieźć towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia wykonania prawa odstąpienia od umowy, przy czym koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. Termin zwrotu towarów uważa się za dotrzymany, jeżeli towary zostały przekazane do przewozu najpóźniej w ostatnim dniu terminu. Prosimy o niewysyłanie towarów za pobraniem. Prosimy o dołączenie kopii paragonu fiskalnego (faktury), który wysłaliśmy wraz z towarami, oraz kopii potwierdzenia odbioru przesyłki przez dostawcę.

Po otrzymaniu reklamowanego towaru niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie i uzgodnimy z Tobą szybkie rozwiązanie reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, wedle uznania użytkownika wymienimy reklamowany towar na nowy lub dostarczymy inny wybrany przez użytkownika (o wartości reklamowanego towaru), a także poniesiemy koszty zwrotu i dostarczenia nowego towaru, lub użytkownik ma prawo odstąpić od umowy, w którym to przypadku zwrócimy mu pieniądze. Reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni po złożeniu reklamacji i otrzymaniu towaru. Użytkownik zostanie poinformowany o wyniku reklamacji niezwłocznie po zakończeniu procedury reklamacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej, a raport reklamacyjny zostanie dostarczony wraz z towarem.

Przepisy kodeksu cywilnego, ustawy nr 250/2007 Dz. nr 102/2014 Dz. u. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawieranej na odległość lub umowy zawieranej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw.