Informacje rozliczeniowe:
RONA, a. s.
Schreiberova 365, 02061 Lednické Rovne
Reg: 31642403
TIN: 2020442182
NIP: SK2020442182
Rejestracja: Hrabstwo. Sąd, Trenczyn, wkładka nr: 299/R
Połączenie bankowe Republika Słowacka (waluta – EUR)
IBAN: SK80 0200 0000 0000 0160 3372
Nazwa banku: VUB, a. s., Bratysława
Adres do korespondencji, wysyłanie reklamacji:
RONA, a. s.
Schreiberova 365, 02061 Lednické Rovne
1. Otrzymywanie zamówień
Sklep internetowy: www.eshop.rona.glass
E-mail: eshop@rona.sk
Pisemnie: na adres korespondencyjny.
Wszystkie otrzymane zamówienia uznaje się za wiążące.
2. Zawarcie umowy sprzedaży
Umowa sprzedaży zostaje zawarta poprzez przyjęcie zamówienia kupującego przez sprzedającego.
3. Ceny
Ceny są zgodne z aktualnym cennikiem sklepu internetowego eshop.rona.glass.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen.
4. Wysyłanie zamówień
Następnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności za zamówienie. Dostawa zamówienia pod wskazany adres zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wysłania zamówienia. Dostawy realizujemy wyłącznie na terytorium Republiki Słowackiej i Republiki Czeskiej za pośrednictwem firm transportowych DPD, s. r. o. i Slovenská pošta, a. s..
5. Wysyłka i pakowanie
Kurier DPD – 5,90 € z VAT
Packeta – 3,90 € z VAT
6. Czas dostawy
Towary znajdujące się w magazynie są wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od daty otrzymania płatności za zamówienie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. Jeśli towar nie znajduje się w magazynie, kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń. Kupujący zostanie jednak o tym niezwłocznie poinformowany. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie oraz za szkody powstałe w wyniku podania przez Kupującego błędnego adresu korespondencyjnego lub błędnego wpisania go w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia.
7. Kupujący jest zobowiązany do
Przyjąć zakupione lub zamówione towary, zapłacić Sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w uzgodnionym terminie, w tym koszt dostawy towarów. Po otrzymaniu towarów należy je sprawdzić pod kątem uszkodzeń. Po otrzymaniu towaru Sprzedający uznaje go za nieuszkodzony. Towary pozostają własnością sprzedawcy do momentu ich całkowitej zapłaty.
8. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą nr 102/2014 Dz.U. klient ma prawo do odstąpienia od umowy (tj. zwrotu towaru) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przy zawieraniu umowy na odległość, nawet bez podania przyczyny. Prawo to ma zastosowanie wyłącznie do konsumenta; konsument to osoba, która nie działa w ramach swojej działalności handlowej lub innej działalności gospodarczej przy zawieraniu i wykonywaniu umowy. Odstąpienie od umowy przez konsumenta powoduje rozwiązanie umowy od samego początku.
Konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy ze sprzedawcą w formie papierowej lub w formie zapisu na innym trwałym nośniku; jeżeli umowa została zawarta ustnie, każde jednoznacznie sformułowane oświadczenie konsumenta wyrażające wolę odstąpienia od umowy (zwane dalej „oświadczeniem o odstąpieniu od umowy”) jest wystarczające do skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z odpowiedniego formularza odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, klient jest zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostawy do dostawcy w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami i w takim samym stanie, w jakim otrzymał towar, wraz z załączoną kopią potwierdzonego zamówienia – listem poleconym z dopiskiem „Fragile”, aby nie spowodować pogorszenia produktu podczas transportu. (Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie produktu podczas transportu) Niezwłocznie po zwrocie i kontroli Dostawca zwróci kwotę zapłaconą za Towary pomniejszoną o koszty transportu i wszelkie inne koszty związane z przewozem Towarów. Klient nie może wysłać towaru za pobraniem. Ponieważ dostawca nie może sprawdzić towaru w ten sposób, w przypadku wysyłki za pobraniem, towar zostanie zwrócony klientowi, a czas wysyłki będzie wliczany do 14-dniowego okresu zwrotu. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi ceny zapłaconej za towar, w tym kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z zamówieniem towaru, w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu towarów ponosi konsument tylko wtedy, gdy produkt jest w pełni zgodny z wymaganiami jakościowymi i nie jest wadliwy.
Kupujący jest uprawniony do korzystania z internetowej platformy rozstrzygania sporów (zwanej dalej „RSO”) w celu rozstrzygania sporów w wybranym przez siebie języku. Kupujący może skorzystać z platformy RSO do alternatywnego rozwiązywania sporów, która jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Przesyłając zgłoszenie na platformę RSO, Kupujący wypełnia elektroniczny formularz reklamacji. Przekazane przez nich informacje muszą być wystarczające do zidentyfikowania właściwego internetowego organu alternatywnego rozstrzygania sporów. Kupujący może załączyć dokumenty na poparcie swojej skargi.
9. Dane osobowe i ich ochrona
Więcej informacji na temat ochrony danych można znaleźć tutaj.
10. Warunki płatności
Płatność kartą, za pobraniem, gotówką przy odbiorze.
11. Gwarancja
11.1. Wszystkie nasze produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją od daty sprzedaży.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony jest przez:
RONA, a. s.
Schreiberova 365, 02061 Lednické Rovne
Naprawy gwarancyjne należy zgłaszać w miejscu sprzedaży produktu.
11.2. Warunki gwarancji
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas, w którym produkt był naprawiany w ramach gwarancji.
2. W przypadku zgłoszenia naprawy gwarancyjnej produkt musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnym dowodem zakupu produktu. Produkt zostanie dostarczony do sprzedawcy przez klienta na jego koszt.
3. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i materiałowe.
4. W przypadku objętym gwarancją, materiały niezbędne do naprawy zostaną dostarczone przez podmiot dokonujący naprawy, zapewniony zostanie również serwis gwarancyjny. Wymienione części i podzespoły stają się własnością podmiotu dokonującego naprawy.
5. Roszczenie gwarancyjne musi zostać zgłoszone nie później niż w ostatnim dniu okresu gwarancyjnego.
11.3 Gwarancja nie obejmuje:
- a) Wady spowodowane użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem produktu.
b) Uszkodzenia spowodowane niewłaściwą obsługą, nieostrożnością, transportem lub niewłaściwym przechowywaniem.
c) Uszkodzenia spowodowane wpływami mechanicznymi, termicznymi lub chemicznymi.
d) Nieuniknione zdarzenia (klęska żywiołowa, pożar, powódź).
11.4 Dane osobowe kupującego
- Sprzedawca (Administrator) przetwarza dane osobowe Kupującego w celu dostarczenia zamówionego przez Kupującego towaru, wystawienia dokumentu podatkowego oraz karty gwarancyjnej.
2. Administrator przetwarza następujące dane osobowe: imię, nazwisko, nazwa firmy (jeśli wskazano), adres dostawy, adres rozliczeniowy, telefon, e-mail.
3. Kupujący zostaje niniejszym poinformowany i wyraża zgodę na podanie przez Sprzedającego imienia i nazwiska, adresu i telefonu kontaktowego firmy spedycyjnej w celu sprawnej dostawy zamówionych towarów.
11.5 Pliki cookie
W celu ulepszenia świadczonych przez nas usług, nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są umieszczane na komputerze lub urządzeniu użytkownika podczas odwiedzania naszej witryny internetowej. Korzystanie z plików cookie nie narusza ustawy nr 18/2018 Coll. nr 122/2013 Coll. u. o ochronie danych osobowych, ponieważ korzystając z nich nie gromadzimy danych osobowych i nie przekazujemy ich osobom trzecim. Przeglądając naszą stronę internetową, każdy użytkownik wyraża zgodę na ich wykorzystanie i przechowywanie w swojej przeglądarce.
12. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji i zmiany niniejszych warunków. Pozostałe stosunki Sprzedającego i Kupującego, o których mowa w niniejszym dokumencie, podlegają przepisom Kodeksu Handlowego z późniejszymi zmianami.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01. 01. 2019.